Blog cu ponturi moca
Home
 

CBOK este “Firma de Incredere”

firma de incredereCe inseamna CBOK? Este Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor care are reprezentante in opt tari europene: Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Estonia si Romania. Este vorba de un proiect desfasurat la nivel european lansat in anul 2013 de catre compania CBOK Sp. z o.o, cu sediul în Polonia – Firma de Incredere.

Care este scopul CBOK in cadrul acestui proiect european?

Scopul său este crearea unei baze de date ce cuprinde firme din toate sectoarele de activitate, care si-au castigat distinctia ca urmare a serviciilor intr-adevar profesionale si de calitate si a introduceriii cu succes a normelor privind eticheta în managementul afacerilor.

Misiunea Centrului de Cercetare a Opiniilor Clienților CBOK este ca business-ul si afacerile din orice domeniu de activitate sa prospere si datorita mediului si promovarii online. Un lucru binecunoscut printre afaceristii din orice ramura este faptul că evaluarea nu este o nota, ci un instrument care te ajută să progresezi. Participarea la acest program devine si o formă de promovare a afacerii din moment ce membrii primesc diverse materiale care fac dovada statutului lor de “Firma de Incredere”: certificatul Firma de Incredere si e-cardul de pe platforma www.firmadeincredere.ro .

O astfel de initiativă vine in intampinarea blocajelor cu care se confruntă, conform statisticilor, mentalitatea acestei tari. Poate că sporind încrederea utilizatorului de rand fata de mediul online, se vor inregistra cresteri ale economiei digitale si se va crea un precedent ce va aduce un plus de valoare dinamicii dintre intreprinzator si consumator. Si prin initiativa CBOK, it se va schimba afacerea spre mai bine. Pentru a vedea daca o firma este Firma de Incredere puteti vizita pagina web a proiectului firmadeincredere.ro

Rezultatele unor astfel de analize sunt în mare parte confidentale, gestionate în exclusivitate de catre proprietarii afacerilor si de către directorii de marketing. Situatia se schimba atunci când apare un tert care aplică filtre pornind de la acest criteriu de selectie – satisfactia clientului, si creează o platformă cu firmele care nu au păreri negative în mediul online, pentru a face informatia accesibila potentialilor clienti si totodata eliminarea concurentei.

aprilie 21, 2016 This post was written by Categories: Business Finante Tagged with:
No comments yet


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Top