Blog cu ponturi moca
Home
 

Fotografiie de produs 360, un must have pentru magazinele online

Comerciantii stiu prea bine cat de importante sunt vanzarile mai ales la inceput de drum. Ai vanzari bune in primele luni, ai si clientela deja configurata si te poti baza si pe o crestere a profitului cu timpul. Insa ca sa ai vanzari bune ai nevoie de o prezentare cat mai moderna si mai elaborata a produselor oferite online.

Spre deosebire de un raft si niste produse aliniate frumos, cu preturile dedesubt, in online poti sa realizezi rafturi virtuale foarte creative si cu produsele afisate intr-o maniera originala. E important sa stii ca locul produsului fizic pe care oricine il poate atinge, il poate intoarce pe toate fetele este luat de fotografia prezenta alaturi de descriere.

Degeaba ai cele mai atragatoare descrieri daca fotografiile nu prea sunt asa de bine realizate, au rezolutii slabe si la un zoom nu prea poti vedea detaliile cu adevarat importante. Fotografiile 2D sunt prezente inca pe mai toate site-urile „moderne”, care vor sa aiba costuri cat mai mici cu realizarea rafturilor virtuale. Ele sunt eficiente pana la un punct, nu prea te ajuta sa ai clienti mai multi, daca sunt realizate si in graba atunci ai mai mult de pierdut decat de castigat.

Locul lor poate fi luat foarte bine de o fotografie de produs 360. Ce inseamna acel 360? Un lucru foarte important de care trebuie sa profiti. 360 inseamna ca fiecare user care vrea sa vada un detaliu de la un aparat foto, de la un tricou, de la un pantof poate sa roteasca produsul in ce directie vrea intr-un vizualizator, poate sa dea si un zoom pentru a vedea si mai de aproape ce il intereseaza.

Este exact ce ar face intr-un magazin obisnuit unde ar lua produsul in mana si s-ar uita la el cat de mult doreste. Locul produsului e luat de o fotografie de produs 360. Fotografiile de acest tip sunt realizate de firme cu experienta, care pot oferi si fotografii separate 3D sau 360, gif-uri pentru retele sociale, fotografii pentru produse usor de folosit pentru o prelucrare ulterioara.

La realizarea fotografiilor se folosesc tehnologii de ultima generatie, preturile pentru serviciile prestate nu sunt asa de mari, cu ajutorul acestui tip de fotografii cresc conversiile, scad retururile, se obtine un avantaj competitiv important.

Pentru ca sunt destul de multe firme care realizeaza fotografii 360 de produs e bine sa te orientezi spre cele cu experienta si portofoliu cat mai mare, cu o echipa completa, cu specialisti in domeniu. De asemenea e importanta si popularitate si reputatia firmei, e bine sa intrebi prieteni, rude sau sa citesti despre firma in online pentru a vedea ce fel lucreaza si cat de repede ofera produsele cerute.

La solicitarea clientilor se pot primi si mostre si demonstratii video pentru a vedea exact cum va arata o fotografie de produs moderna, asa ca iata alt criteriu important, sa primesti si dovezi pentru a avea o idee despre cum lucreaza firma respectiva.

decembrie 30, 2017 This post was written by Categories: Magazine Online Tagged with:
No comments yet


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Top